Filmy zazdrość, taniec, relacja matka-syn

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje zazdrość, taniec, relacja matka-syn. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Człowiek czy pół-bóg? Mężczyzna podejmujący samodzielnie decyzje, czy marionetka despotycznej matki? Kim był ten, który podbił większość ówczesnego świata? Bohaterem czy tyranem? Czy był tym, którym kierowało fatum, czy ambitnym mężczyzną? Jedno wiadomo na pewno - był wielki.

Jojo Rabbit

7,1
7,5
Satyra tocząca się w czasach II wojny światowej. Śledzimy losy niemieckiego chłopca, którego świat zostaje wywrócony do góry nogami, gdy odkrywa, że ​​jego samotna matka ukrywa na strychu młodą żydowską dziewczynę. Wspomagany jedynie przez swojego idiotycznego, wyimaginowanego przyjaciela, Adolfa Hitlera, Jojo musi stawić czoła ślepemu nacjonalizmowi.

Bliżej

7,1
Czworo dorosłych ludzi wpada w pułapkę własnych uczuć i tłumionych dotąd namiętności. Zmieniają się między sobą partnerami i poprzez to oszukują samych siebie. Film stara się odpowiedź na pytanie, jak poważne skutkach może być takie eksperymentowanie.


Oparta na bestsellerowej powieści Philippy Gregory pasjonująca opowieść o miłości, intrydze i zdradzie, rozgrywająca się na tle burzliwych wydarzeń w XVI-wiecznej Anglii. Kiedy tajemnicą poliszynela staje się rosnąca niechęć króla Henryka VIII do małżonki Katarzyny Aragońskiej, seniorzy rodu Boleyn obmyślają chytry plan, jak podwyższyć status i wpływy rodziny na dworze. Dwie młode i wykształcone siostry – Anna (Natalie Portman) i Maria (Scarlett Johansson) mają zabiegać o względy króla (Eric Bana (I)), tak, by wybrał jedną z nich na swą kochankę. Jego serce zdobywa Maria, która zostaje królewską nałożnicą i rodzi mu syna. Jednak przebiegła i chorobliwie ambitna Anna nie ustaje w walce o przychylność władcy. Bez skrupułów i metodycznie realizuje swój plan: ma zamiar zostać królową Anglii.
Zawsze uśmiechnięta Poppy ma 30 lat, nie do końca ustabilizowaną orientację seksualną, ogromną ciekawość świata i jak mało kto kocha ludzi. Jej pozytywnego myślenia nie jest w stanie zmienić brak partnera i pieniędzy. Nawet sfrustrowany, krzykliwy instruktor prawa jazdy, z pretensjami do całego świata, nie ma na nią haka.

Osada

6,4
Osada przenosi nas ponad sto lat w przeszłość. W małej wiosce zżyta ze sobą społeczność wiedzie spokoje życie, koncentrując się na zwykłych ludzkich sprawach – na pracy, nieszczęśliwej miłości i wyznaniach typu: „Kocham cię bardziej niż słońce i księżyc razem wzięte”. Społeczność jest zżyta, bo nie ma innego wyjścia – nikt z tytułowej osady nie może wystawić nosa poza wioskę, bo w okolicznych lasach żyją tajemnicze, krwiożercze stworzenia. Bestie niekiedy jednak wyłażą z lasu, rozrabiają w wiosce i atakują ludzi.
Dwóch najlepszych kumpli planuje zakup alkoholu na imprezę, licząc na to, że zwiększy to ich szanse u dziewczyn. Po drodze jednak ładują się w całą masę tarapatów.

Lato '85

6,0
5,9
Latem 1985 roku w Normandii 16-letni Alexis (Félix Lefebvre), podczas podróży morskiej, został bohatersko uratowany przed utonięciem przez 18-letniego Davida (Benjamin Voisin). Alexis właśnie poznał przyjaciela swoich marzeń. Ale czy ten sen będzie trwał dłużej niż lato?
Niewielka ziemska posiadłość gdzieś na Nizinie Padańskiej, stary zagracony dom, a w nim niezwykła rodzina: ślepa matka i jej czworo dzieci - córka (Giulia) oraz trzech synów, z których jeden (Leone) jest upośledzony umysłowo, drugi (Alessandro) cierpi na epilepsję i tylko najstarszy (Augusto) jest dostatecznie normalny i przedsiębiorczy, żeby utrzymać całą rodzinę, prowadząc interesy w pobliskim miasteczku. Pod pozorami normalnego rodzinnego życia (rytuał wspólnych posiłków poprzedzonych modlitwą, wyprawy na cmentarz, gdzie znajduje się grób ojca) kłębią się wrogie instynkty, podłość i nienawiść, wybuchając od czasu do czasu gwałtownymi scenami. Ich prawdziwy sens nie dochodzi tylko do świadomości matki, potulnej bardziej z głupoty, niż dobroci. W głowie Alessandra rodzi się zbrodniczy plan "uzdrowienia" rodziny przez wyeliminowanie tych jej członków, którzy są jedynie ciężarem.
Guido, światowej sławy egocentryczny reżyser filmowy, próbuje uporządkować swoje życie prywatne i odzyskać utraconą wenę twórczą. W zmaganiach z problemami pomaga mu - i przeszkadza - grono kobiet jego życia: zdradzana żona Luisa, kochanka Carla, przyjaciółka Lily, dziennikarka modowa Stephanie, muza Claudia oraz duch jego matki.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…